Další odborné publikace
Malý výkladový slovník marketingu
Tomek G., Vávrová V. Druhé rozšířené vydání 1999, ISBN 80-902514-1-2
Sborník statí
Kolektiv autorů, ČVUT, fakulta elektrotechnická, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd. Praha 2002, ISBN 902514-5-5
Sborník katedry k 50. výročí založení fakulty
Kolektiv autorů, ČVUT, fakulta elektrotechnická, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd. Praha 2002, ISBN 902514-4-7
Reálné opce
Prof. Ing. Oldřich Starý, Praha 2003, ISBN 902514-6-3
Ekonomika a řízení energetiky a elektrotechniky (Aktuální témata nad rámec učebnic)
Kolektiv autorů, Praha 2007, ISBN 978-80-903804-1-7
Management a ekonomika výroby energie
Habřinský J., Beneš, M., Praha 2008, ISBN 978-80-903804-3-1
Pokud si chcete některou z publikací objednat, kontaktujte nás.