Další odborné publikace

  • Malý výkladový slovník marketingu

    Tomek G., Vávrová V. Druhé rozšířené vydání 1999, ISBN 80-902514-1-2

  • Sborník statí

    Kolektiv autorů, ČVUT, fakulta elektrotechnická, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd. Praha 2002, ISBN 902514-5-5

  • Sborník katedry k 50. výročí založení fakulty

    Kolektiv autorů, ČVUT, fakulta elektrotechnická, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd. Praha 2002, ISBN 902514-4-7

  • Reálné opce

    Prof. Ing. Oldřich Starý, Praha 2003, ISBN 902514-6-3

  • Ekonomika a řízení energetiky a elektrotechniky (Aktuální témata nad rámec učebnic)

    Kolektiv autorů, Praha 2007, ISBN 978-80-903804-1-7

  • Management a ekonomika výroby energie

    Habřinský J., Beneš, M., Praha 2008, ISBN 978-80-903804-3-1


  • Pokud si chcete některou z publikací objednat, kontaktujte nás.